До цих пір єдиною великою соціальною мережею для фахівців з різних сфер вважалася LinkedIn, але Facebook вирішив втрутитися в ситуацію, розвантажити власні сервери від корпоративного спілкування та презентувати продукт нового типу.
Проект Workplace представляє собою все той же Facebook, але модернізований для потреб компаній. Крім несуттєвих відмінностей у дизайні та більш суворого стилю ресурсу, користувачам відкриваються непогані можливості:
- створення нових профілів з описом діяльності,
- стрічка новин та власних публікацій,
- листування в публічних і приватних чатах,
- відеодзвінки та інтернет-телефонія.
Особливий акцент розробники роблять на безпеці корпоративної переписки та інших даних. Теоретично соціальну мережу можна буде застосовувати в якості онлайн-системи управління персоналом.
Workplace в першу чергу призначений для бізнесу, але активно використовувати соціальну мережу зможуть і некомерційні організації, навчальні заклади. Вони звільняються від плати за сервіс. Компанії також отримують безкоштовну передплату, але на три місяці. По її закінченню доведеться розщедритися.
Місячна плата для компаній зі штатом до 1000 активних користувачів складає 3 долари за людину. До 10 тисяч — 2 долари, а понад 10 тисяч — 1 долар. Неактивні акаунти не враховуються.
Причини, що спонукали Facebook на створення нової соцмережі, не розголошуються. Однак фахівці вважають, що компанія може почати наполегливо рекомендувати організаціям переносити офіційні акаунти в Workplace під загрозою блокування або інших санкцій.
Але як би там не було, фахівцям краще заздалегідь відвідати сайт проекту, залишити заявку на реєстрацію, ознайомитися з функціоналом і оцінити можливості для просування проектів https://workplace.fb.com/ .