Спасибі, Google! Захист від роботів стала невидимою для людського ока

Дата публікації
17.03.2017
Переглядів
562

Власники багатьох ресурсів використовують безкоштовну систему захисту від роботів reCAPTCHA, що розробляється Google. Експерти давно визнали її ефективність, але останні роки існувала проблема зі зручністю для користувачів сайтів.

reCAPTCHA зразка 2010-2013 року вимагала від користувачів кмітливості й хорошого зору — потрібно було розшифровувати цифри й букви з розмитого зображення. Відзначимо, що ввести заповітне слово правильно іноді не вдавалося навіть людям зі 100% грамотністю і зором, через що витрачалися зайві нервові клітини.

У 2014 пошуковий гігант оновив механізм сервісу, зробивши його більш зручним. Вам потрібно було просто поставити галочку в графі «я не робот», а система приймала рішення про правдивість дії на основі відстеження поведінки на сторінці. Якщо виникали сумніви, вас просили вибрати з 9 картинок з тваринами всіх котиків, переписати номер будинку з фотографії таблички і т. д.

У 2017 reCAPTCHA стає невидимою. Високий рівень алгоритму, що працює на основі машинного навчання, відрізняє живих користувачів від роботів без будь-якої взаємодії. Система відстежує поведінку користувача аж до руху курсора миші по сторінці й відкриває доступ до захищених капчею елементів без зайвих натискань. Якщо reCAPTCHA засумнівається, що ви не робот, буде активована стандартна процедура перевірки.

Популярное

ТОП-5 трендів SEO оптимізації сайтів у 2021 році
Алгоритми ранжирування пошукових систем щороку поліпшуються. В роботі алгоритму пошуку Google в 2021 році відбудуться...
12.05.2021
Читать
Унікальна торгова пропозиція (УТП) в маркетингу
Сучасний ринок наповнений великою кількістю пропозицій конкуруючих фірм. Для споживача це добре, тому що він може вибрати...
30.04.2021
Читать
Ми отримали вашу заявку
Давайте обговорювати
Поля з * є обов'язковими для заповнення
Відправляючи заявку ви погоджуєтеся з політикою обробки персональних даних.
або
Ви також можете написати нам у месенджери:
Замовити проект
Поля з * є обов'язковими для заповнення
або
Ви також можете написати нам у месенджери:
Перезвоните мне
Поля з * є обов'язковими для заповнення
або
Ви також можете написати нам у месенджери: