Спасибі, Google! Захист від роботів стала невидимою для людського ока

Дата публікації
17.03.2017
Рубрика
Переглядів
35549

Власники багатьох ресурсів використовують безкоштовну систему захисту від роботів reCAPTCHA, що розробляється Google. Експерти давно визнали її ефективність, але останні роки існувала проблема зі зручністю для користувачів сайтів.

reCAPTCHA зразка 2010-2013 року вимагала від користувачів кмітливості й хорошого зору — потрібно було розшифровувати цифри й букви з розмитого зображення. Відзначимо, що ввести заповітне слово правильно іноді не вдавалося навіть людям зі 100% грамотністю і зором, через що витрачалися зайві нервові клітини.

У 2014 пошуковий гігант оновив механізм сервісу, зробивши його більш зручним. Вам потрібно було просто поставити галочку в графі «я не робот», а система приймала рішення про правдивість дії на основі відстеження поведінки на сторінці. Якщо виникали сумніви, вас просили вибрати з 9 картинок з тваринами всіх котиків, переписати номер будинку з фотографії таблички і т. д.

У 2017 reCAPTCHA стає невидимою. Високий рівень алгоритму, що працює на основі машинного навчання, відрізняє живих користувачів від роботів без будь-якої взаємодії. Система відстежує поведінку користувача аж до руху курсора миші по сторінці й відкриває доступ до захищених капчею елементів без зайвих натискань. Якщо reCAPTCHA засумнівається, що ви не робот, буде активована стандартна процедура перевірки.

Популярное

Імовірність злому вашого телефону протягом наступного року
Дізнайтеся про реальну ймовірність злому вашого смартфона. Як тип пристрою, рівень його захисту та ваші звички в інтернеті...
Чому просування сайту не можна зупиняти?
Чому пауза може стати проблемою на всьому шляху розкрутки сайту? Що робити, щоб уникнути неприємностей, пов'язаних...
ТОП-5 трендів SEO оптимізації сайтів у 2021 році
Алгоритми ранжирування пошукових систем щороку поліпшуються. В роботі алгоритму пошуку Google в 2021 році відбудуться...
Унікальна торгова пропозиція (УТП) в маркетингу
Сучасний ринок наповнений великою кількістю пропозицій конкуруючих фірм. Для споживача це добре, тому що він може вибрати...
Ми отримали вашу заявку
Давайте обговорювати
Поля з * є обов'язковими для заповнення
Відправляючи заявку ви погоджуєтеся з політикою обробки персональних даних.
або
Ви також можете написати нам у месенджери:
Замовити проект
Поля з * є обов'язковими для заповнення
або
Ви також можете написати нам у месенджери:
Перезвоните мне
Поля з * є обов'язковими для заповнення
або
Ви також можете написати нам у месенджери: