Visconta
Короткий огляд реалізованого проєкту
Розробка інтернет-магазину для української компанії Visconta, що займається виробництвом меблів. Реалізація проекту передбачала створення платформи із простим, інтуїтивно зрозумілим алгоритмом пошуку та купівлі товарів, з детальною інформацією щодо термінів та варіантів оплати замовлень.

На стартовій сторінці проекту користувач бачить слайдер, що містить інформацію про діючі акції, спеціальні пропозиції та поточні оновлення товару. Потенційний покупець може відразу перейти до каталогу продукції, вивчити популярні товарні позиції, дізнатися про компанію-виробника та інше.

Дизайн та функціонал каталогу відповідають класичному баченню проектів сфери електронної комерції. У ньому представлена товарна сітка, система фільтрів для вибору позицій відповідно до заданих критеріїв, навігація за проектом. Така організація інтернет-магазину допомагає користувачеві зосередитись на пошуку необхідних меблів у візуальному оточенні потенційних покупок. Доступ до всіх опцій проекту «під рукою». В результаті вдається сформувати позитивне сприйняття проекту потенційним покупцем та підвищити конверсію загалом.

Картка виробу представлена у вигляді слайдера великих фото товару для детальнішого ознайомлення з ним. Тут потенційний покупець може відразу ознайомитися з описом товару, його характеристиками, можливими способами доставки, варіантами оплати. Перейти на інші сторінки проекту не потрібно. Щоб замовити потрібну позицію, достатньо вказати із запропонованого переліку розмірів потрібний, вибрати кількість одиниць товару та додати його до кошика. Робота з виробами нестандартних розмірів реалізована через додатковий функціонал проекту – відмінний від стандартного інтерфейсу подання заявки.

Процедура оформлення замовлення передбачає введення базових даних про покупця, уточнення способу оплати та варіанти доставки, можливість корекції/управління позиціями замовлення. Візуал сторінки значно відрізняється від інших розділів проекту. Це можна побачити, оцінюючи спрощену шапку сайту. Такий підхід обрано не випадково. Його мета - максимальна зосередженість покупця на підтвердженні замовлення, щоб нічого його не відволікало.



