На тлі загальної кризи української економіки багато компаній почали відчувати значні труднощі. Падіння продажів змушує підприємців йти на відчайдушні кроки: скорочення, перехід до інших сфер діяльності, ліквідацію торгових точок. Але, судячи зі статистики, наведеної фахівцями однієї відомої української торговельної площадки, кращий вихід — замовити просування сайту
За перше півріччя 2016 українці витратили на покупки в інтернеті вдвічі більше коштів, ніж за аналогічний звітний період роком раніше. При цьому середній чек змінився незначно — виріс на 6%. Отже, можна стверджувати, що продажі ростуть не за рахунок інфляції та подорожчання товарів, а завдяки збільшенню кількості замовлень (на 70%). Все більше продавців і покупців долають бар'єр недовіри.
Що купують найбільше?
Серед найпопулярніших товарних категорій на першому місці розмістилися предмети гардеробу: одяг, взуття та аксесуари. Далі знаходяться товари для дому й саду, а замикають трійку предмети для краси та здоров'я. Традиційно популярна побутова техніка опустилася на четверте місце. П'яте дісталося подарункам, книгам і різним хобі-наборам.
У другій п'ятірці лідирують спортивні товари. Шини, диски, масла та інші автомобільні приналежності зайняли почесний сьомий рядок рейтингу, випередивши товари для дітей. На передостанньому місці розташувалося торгове обладнання та предмети для надання послуг. Відкриттям року стала популярність продуктів харчування. Раніше вони ніколи не «проривалися» в рейтинг.
Що цікаво, торгівля в інтернеті не сильно впала навіть у традиційні місяці «затишшя». Статистичні показники за ними набагато кращі, ніж у аналогічні періоди 2015 року.