Ефективна побудова воронки продажів

Дата публікації
30.04.2021
Рубрика
Переглядів
1097

Концепція розвитку онлайн бізнесу передбачає можливість відшаровування кожного клієнта з моменту виникнення першої зацікавленості і до завершення угоди. Саме тому використовуються спеціальний маркетинговий хід, який дає можливість хитро впливати на споживача, адаптуючись під його потреби.

Що таке воронка продажів

Воронка продажів - це аналітичний інструмент, що дозволяє побачити і оцінити, який шлях клієнт проходить від ознайомлення з продуктом до покупки. Дана стратегія розрахована на поступове рух, яке починається з реклами і закінчується відкликанням про куплений товар або отриману послугу. Для того, щоб правильно побудувати воронку потрібно провести попередній аналіз діяльності компанії, послуги або продукту, визначити слабкі та сильні сторони, розставити цілі і пріоритети.

Слід пам'ятати, що позитивна оцінка клієнта відіграє велику роль в сучасному онлайн маркетингу та бізнесі в цілому. Етапи воронки продажів розробляються з урахуванням нюансів, що просувається. На першому етапі знаходяться всі люди, яких зацікавила пропозиція, але при цьому до фіналу доходять лише третина від початкового кількості зацікавлених. Метою воронки є повна взаємодія з ресурсом, на якому реалізується продукт, для оптимізації торгівлі та залучення більшої кількості активних лидов.

Основні можливості:

  • підвищення загального числа покупців;
  • цілеспрямоване просування конкретного товару;
  • збільшення кількості постійних покупців;
  • дослідження активності покупців для побудови маркетингового ходу;
  • графічне співвідношення прибутку з витратами і споживчої діяльністю.

Таким чином, ми отримуємо ефективний і функціональний інструмент з можливістю постійного відстеження і зіставлення даних. Воронка в маркетингу робить акцент на один продукт або послугу. Фокусування на одній позиції полегшує споживачеві вибір і його уваги не розпорошується. Однак продавцеві важливо утримати увагу цільової аудиторії на всіх етапах і довести людину до покупки.

Етапи побудови воронки

Шлях по воронці продажів завжди починається з того моменту, коли потенційний споживач отримує конкретну інформацію про товар. Після цього важливо зачепити його увагу і провести через всі етапи.

Поінформованість

Перш за все потрібно розуміти, що не кожен користувач має поняття про товар або специфіці його використання. Створення воронок продажів передбачає взаємодію з пошуковими системами при просуванні інтернет-магазину. Якщо побудова воронки використовується для зовнішньої реклами (листівки, банери, щити), важливо надати цільової аудиторії максимум корисної інформації.

Інтерес

Після попереднього ознайомлення дуже часто споживачі починають проявляти більше конкретизований інтерес до товару або продукту, і прийняти вірне рішення буде простіше. Існує велика ймовірність того, що вони вже оформили підписку і ретельно стежать за всіма акціями, новинами або розпродажами.

Рішення

На цьому етапі просування покупець вже має повноцінне поняття про те, що конкретно йому потрібно. Розуміючи це, він може вирішити свою проблему набуваючи продукт на сайті. Для цього потрібно створити найвигіднішу пропозицію, в якому воронка конверсії спрацює потрібним чином.

Дія

До даного етапу ведуть всі попередні кроки, які сприяють виконанню конкретних дій. Воронка продажів для інтернет-магазину передбачає розміщення замовлення і його обробка менеджерами компанії. А рівень обслуговування стане подальшим двигуном продовження взаємовідносин з цим клієнтом.

Утримання

Щоб розуміти, як налаштувати воронку продажів, потрібно постійно проводити аналіз укладених угод. Це дозволить утримати покупців і створити оптимальні умови для тривалого співробітництва.

Як виміряти ефективність воронки продажів

Основним компонентом для вимірювання є індивідуальний коефіцієнт конверсії. Дана дія передбачає зіставлення потенційно можливих і фактично проведених операцій. Також важливу роль відіграють оціночні показники повторно скоєних покупок і час на проходження всього процесу.

Оптимізація воронки

Оптимізація воронки продажів передбачає виконання покрокової інструкції:

  • аналіз ЦА для визначення потреб;
  • поділ воронки на блоки і виявлення для кожного з них джерел трафіку;
  • використання наскрізної аналітики для визначення етапу воронки, на якому втрачається найбільше користувачів;
  • для інтернет-магазинів перевірка функціоналу на кожному етапі воронки - форми захоплення, активні кнопки;
  • проведення аналізу, чому на тому чи іншому етапі не відбувалася покупка і усунути проблеми.

Розібравшись, що таке воронка продажів, можна значно збільшити продажі.

Популярное

Чому просування сайту не можна зупиняти?
Чому пауза може стати проблемою на всьому шляху розкрутки сайту? Що робити, щоб уникнути неприємностей, пов'язаних...
ТОП-5 трендів SEO оптимізації сайтів у 2021 році
Алгоритми ранжирування пошукових систем щороку поліпшуються. В роботі алгоритму пошуку Google в 2021 році відбудуться...
Унікальна торгова пропозиція (УТП) в маркетингу
Сучасний ринок наповнений великою кількістю пропозицій конкуруючих фірм. Для споживача це добре, тому що він може вибрати...
Ми отримали вашу заявку
Давайте обговорювати
Поля з * є обов'язковими для заповнення
Відправляючи заявку ви погоджуєтеся з політикою обробки персональних даних.
або
Ви також можете написати нам у месенджери:
Замовити проект
Поля з * є обов'язковими для заповнення
або
Ви також можете написати нам у месенджери:
Перезвоните мне
Поля з * є обов'язковими для заповнення
або
Ви також можете написати нам у месенджери: