Гугл відмовиться від Flash оголошень на користь оголошень в форматі HTML5 в січні 2017 року

Дата публікації
12.02.2016
Переглядів
375

Гугл планує в січні 2017 роки припинити підтримку флеш-оголошень на користь HTML5-оголошень.

Це відбудеться не скоро, проте у рекламодавців є час підготуватися до переходу на новий формат.

Ще одна дата, до якої необхідно бути готовими, — це 30 червня поточного року. З цього дня неможливо буде завантажити оголошення у форматі flash у Медійній мережі Google.

Рекламодавцям необхідно встигнути до 30 червня завантажити всі flash-оголошення, які вони планують запускати.

Важливо також знати, які відеооголошення в форматі flash не будуть схильні до цих змін і будуть завантажуватися та працювати, як і раніше.

Гугл надалі планує повністю відмовитися від flash-формату на користь HTLM5 і буде робити це поступово, починаючи з того, що зробить даний формат форматом за умовчанням для Youtube.

У 2015 році flash-плеєр використовувався лише для 6% мобільного та web-відео. Флеш все ще актуальний лише тому, що використовується в найбільших рекламних мережах інтернету. З відмовою Гугл від підтримки оголошень у форматі flash експерти в даній галузі припускають, що даний формат може померти всього лише за 2 роки.

Популярное

ТОП-5 трендів SEO оптимізації сайтів у 2021 році
Алгоритми ранжирування пошукових систем щороку поліпшуються. В роботі алгоритму пошуку Google в 2021 році відбудуться...
12.05.2021
Читать
Унікальна торгова пропозиція (УТП) в маркетингу
Сучасний ринок наповнений великою кількістю пропозицій конкуруючих фірм. Для споживача це добре, тому що він може вибрати...
30.04.2021
Читать
Ми отримали вашу заявку
Давайте обговорювати
Поля з * є обов'язковими для заповнення
Відправляючи заявку ви погоджуєтеся з політикою обробки персональних даних.
або
Ви також можете написати нам у месенджери:
Замовити проект
Поля з * є обов'язковими для заповнення
або
Ви також можете написати нам у месенджери: