Гугл відмовиться від Flash оголошень на користь оголошень в форматі HTML5 в січні 2017 року

Дата публікації
12.02.2016
Переглядів
15705

Гугл планує в січні 2017 роки припинити підтримку флеш-оголошень на користь HTML5-оголошень.

Це відбудеться не скоро, проте у рекламодавців є час підготуватися до переходу на новий формат.

Ще одна дата, до якої необхідно бути готовими, — це 30 червня поточного року. З цього дня неможливо буде завантажити оголошення у форматі flash у Медійній мережі Google.

Рекламодавцям необхідно встигнути до 30 червня завантажити всі flash-оголошення, які вони планують запускати.

Важливо також знати, які відеооголошення в форматі flash не будуть схильні до цих змін і будуть завантажуватися та працювати, як і раніше.

Гугл надалі планує повністю відмовитися від flash-формату на користь HTLM5 і буде робити це поступово, починаючи з того, що зробить даний формат форматом за умовчанням для Youtube.

У 2015 році flash-плеєр використовувався лише для 6% мобільного та web-відео. Флеш все ще актуальний лише тому, що використовується в найбільших рекламних мережах інтернету. З відмовою Гугл від підтримки оголошень у форматі flash експерти в даній галузі припускають, що даний формат може померти всього лише за 2 роки.

Популярное

Чому просування сайту не можна зупиняти?
Чому пауза може стати проблемою на всьому шляху розкрутки сайту? Що робити, щоб уникнути неприємностей, пов'язаних...
10.05.2022
Читать
ТОП-5 трендів SEO оптимізації сайтів у 2021 році
Алгоритми ранжирування пошукових систем щороку поліпшуються. В роботі алгоритму пошуку Google в 2021 році відбудуться...
12.05.2021
Читать
Унікальна торгова пропозиція (УТП) в маркетингу
Сучасний ринок наповнений великою кількістю пропозицій конкуруючих фірм. Для споживача це добре, тому що він може вибрати...
30.04.2021
Читать
Stop War in Ukraine!

Звертаємось до власників бізнесу, керівників, директорів, маркетологів та менеджерів.

В цей час дуже важливо підтримати економіку нашої країни, а зробити це можливо, якщо бізнеси будуть працювати. Ми не зупиняли роботу, та вже гарно розуміємо, що в цей час потрібні нові ідеї та рішення.

Разом до перемоги?

Ми отримали вашу заявку
Давайте обговорювати
Поля з * є обов'язковими для заповнення
Відправляючи заявку ви погоджуєтеся з політикою обробки персональних даних.
або
Ви також можете написати нам у месенджери:
Замовити проект
Поля з * є обов'язковими для заповнення
або
Ви також можете написати нам у месенджери:
Перезвоните мне
Поля з * є обов'язковими для заповнення
або
Ви також можете написати нам у месенджери: