Гугл планує в січні 2017 роки припинити підтримку флеш-оголошень на користь HTML5-оголошень.
Це відбудеться не скоро, проте у рекламодавців є час підготуватися до переходу на новий формат.
Ще одна дата, до якої необхідно бути готовими, — це 30 червня поточного року. З цього дня неможливо буде завантажити оголошення у форматі flash у Медійній мережі Google.
Рекламодавцям необхідно встигнути до 30 червня завантажити всі flash-оголошення, які вони планують запускати.
Важливо також знати, які відеооголошення в форматі flash не будуть схильні до цих змін і будуть завантажуватися та працювати, як і раніше.
Гугл надалі планує повністю відмовитися від flash-формату на користь HTLM5 і буде робити це поступово, починаючи з того, що зробить даний формат форматом за умовчанням для Youtube.
У 2015 році flash-плеєр використовувався лише для 6% мобільного та web-відео. Флеш все ще актуальний лише тому, що використовується в найбільших рекламних мережах інтернету. З відмовою Гугл від підтримки оголошень у форматі flash експерти в даній галузі припускають, що даний формат може померти всього лише за 2 роки.