Компанія опублікувала статистику за 2016 рік, згідно з якою було заблоковано 1,7 млрд оголошень і 1300 акаунтів порушників. Це майже в два рази більше, ніж роком раніше. Але зафіксовані не тільки кількісні зміни, а й значні відмінності з причин накладення санкцій на користувачів.
Як відомо, Google AdWords для кожної окремої взятої країни працює відповідно до місцевої законодавчої бази. Тому 68 млн оголошень забракували через спроби прорекламувати заборонені товари й послуги. Найбільше зростання показала реклама азартних ігор у країнах, де вони під забороною — 17 млн заблокованих оголошень. Також вплив на статистику надали зміни в правилах самої AdWords. В середині минулого року Google значно розширив список заборонених тем для публікацій.
А як же аферисти?
Шахраї в 2016 точно не сиділи склавши руки, а, навпаки, в 6 разів збільшили активність. Майже 112 мільйонів банерів, що імітують системні вікна ( «поновіть Windows», «виявлений вірус» і т. д.) були знайдені та знешкоджені системою. Примітно, що в разі виявлення подібної шкідливої активності з фішинговими посиланнями Google робить цілий комплекс заходів з виправлення ситуації: видаляється оголошення, блокується акаунт шахрая та сайт, на який вело банерне посилання. Тому, якщо ви давно не читали правила AdWords, рекомендуємо вивчити їх, щоб уникнути небажаних або помилкових санкцій з боку Google.