За допомогою своєчасного фідбек від клієнта, за 6 місяців, нам вдалося вичавити максимум продажів на тлі інших конкурентів. Вийшло покрити весь період сезонності, і продати всі заплановані продукти. У наступному році, плануємо розширення на нові регіони.
Компанія забезпечує аграрний бізнес посівним матеріалом, засобами захисту і добривами. У такому напрямку дуже важливо розуміти і враховувати такий фактор як сезонність. Перед нами стояло завдання, за короткий проміжок часу, привести на сайт покупців.
Для швидкого і ефективного старту реклами, дуже важливий зворотний зв'язок від замовника на питання про доступи і доробках сайту, "фідах" з товарами, інформації по продукції та пошуковим запитам .. Тільки при злагодженій роботі агентства і замовника, все запуститися якісно і в терміни.
Після аналізу ринку, ми з командою вирішили, запустити кілька пошукових кампаній, кілька товарних (Google Shopping), і банерну рекламу. Таким чином ми повністю покриємо попит в пошуковій системі.
Основний показник на який ми спираємося при оцінці ефективності - це конверсія. Цільове дію людини, що призводить до успішної операції. У нашому випадку, було важливо отримати багато якісних конверсій, дзвінки, замовлення, кнопка "передзвоніть мені" і тд. На початковому етапі, важливо брати зворотний зв'язок у замовника про якість конверсій. Якщо цього не робити, найімовірніше бюджет буде "злитий". Клієнт витратить гроші, і не отримає очікуваного результату.
Часто буває так, що заявки є, і вони якісні. При цьому вартість однієї заявки не окуповує прибуток з продажу товару / послуги. Ми з командою дуже уважно вивчаємо запити, конкурентів, поведінку користувачів. Це дає можливість керувати аккаунтом і знижувати вартість конверсії.
Результат - головна оцінка якості нашої роботи. "Швидко" отримати результат це часто неправильна стратегія. Ми дуже уважні до всіх змін при ведення рекламного аккаунта. І як правило, це дає свої результати.
Залишайте заявку і отримали персональний план розвитку сайту за допомогою контекстної реклами.