«Щоб замовити створення сайту в Дніпрі, Ви повинні звернутися до кращої студії створення сайтів. Фахівці допоможуть створити сайт недорого й організувати просування сайту в топ» — приблизно такий текст Яндекс тепер буде нещадно знижувати у видачі.
Тому рекомендуємо прочесати сторінки Ваших ресурсів на предмет безглуздих і нещадних копірайтерських текстів з купою прямих входжень ключових слів, інакше новий алгоритм з промовистою назвою «Баден-Баден» зробить це за Вас.
В цілому позбутися низькоякісного контенту необхідно. Але чим його замінити, щоб не потрапити під фільтр і зберегти позиції? Давайте розберемося в основних вимогах до тексту.
Логіка правильної оптимізації тексту
Найпростіший спосіб не прогадати з кількістю входжень за ключами — проаналізувати сайти конкурентів. Не варто робити більше входжень, ніж колеги з топ-10. Необхідно прагнути до того, щоб текст виглядав органічно, а входження не впадали в очі як вирвані з контексту фрази.
Також проаналізуйте текст на входження за LSI-ключами (семантика легко збирається за допомогою безкоштовних сервісів). Їх можна застосовувати в будь-якому відмінку й відмінюванні, але знову ж таки без фанатизму. Інакше Ви отримаєте текст «для роботів» і ризикуєте скотитися у видачі ще нижче через поведінкові фактори й показники відмов.
Що стосується структури, ми сформували наступні правила:
- Розподіляйте ключі по всьому тексту рівномірно, з інтервалами не менше двох-трьох речень.
- Уникайте великих абзаців. Максимум — це приблизно 400 символів. Оптимально для читабельності — 200-300.
- Структуруйте текст. Навіть на маленьку статтю в півтори-дві тисячі символів можна й потрібно робити кілька підзаголовків (Н2, Н3 і т.д.).
- Не забувайте про марковані списки. Вони утримують увагу читача й виділяються з тіла тексту, тому найкраще допомагають донести інформацію.
Працюємо над змістом тексту
Звичайно, навіть самий безглуздий список слів можна красиво оформити, надати йому чіткого вигляду, але головне завдання сучасного SEO-тексту полягає в збільшенні конверсії. Отже, в написанні дотримуйтеся найпростішої, але перевіреної і робочої структури рекламного тексту:
- Описуємо проблему клієнта — Ваш сайт стрімко втрачає позиції?
- Даємо рішення — досвідчені SEO-фахівці та талановиті копірайтери «Фенікс Індастрі» вирішать проблему. Гарантований результат вище очікуваного.
- Даємо статистику, інфографіку, фотографії «до і після», щоб не бути голослівними.
- Розписуємо переваги за ціною або логіку формування вартості (продаж ціни).
- Прикручуємо форму зворотного зв'язку та інші інтерактивні елементи, які допоможуть «закрити угоду»
Це лише базис. Докладні рекомендації Ви знайдете в будь-якому підручнику з копірайтингу або продажу. Потрібно тільки правильно застосувати отримані знання, в чому допоможе аналіз успішних сайтів конкурентів.