Яндекс позбавить топ від сайтів з переоптімізірованние текстами - вчимося уникати санкцій - Фенікс Індастрі

Яндекс позбавить топ від сайтів з переоптімізірованние текстами - вчимося уникати санкцій

Категорія
Cтатті
Дата публікації
11.04.2017
Переглядів
288

«Щоб замовити створення сайту в Дніпрі, Ви повинні звернутися до кращої студії створення сайтів. Фахівці допоможуть створити сайт недорого й організувати просування сайту в топ» — приблизно такий текст Яндекс тепер буде нещадно знижувати у видачі.

Тому рекомендуємо прочесати сторінки Ваших ресурсів на предмет безглуздих і нещадних копірайтерських текстів з купою прямих входжень ключових слів, інакше новий алгоритм з промовистою назвою «Баден-Баден» зробить це за Вас.

В цілому позбутися низькоякісного контенту необхідно. Але чим його замінити, щоб не потрапити під фільтр і зберегти позиції? Давайте розберемося в основних вимогах до тексту.

Логіка правильної оптимізації тексту

Найпростіший спосіб не прогадати з кількістю входжень за ключами — проаналізувати сайти конкурентів. Не варто робити більше входжень, ніж колеги з топ-10. Необхідно прагнути до того, щоб текст виглядав органічно, а входження не впадали в очі як вирвані з контексту фрази.

Також проаналізуйте текст на входження за LSI-ключами (семантика легко збирається за допомогою безкоштовних сервісів). Їх можна застосовувати в будь-якому відмінку й відмінюванні, але знову ж таки без фанатизму. Інакше Ви отримаєте текст «для роботів» і ризикуєте скотитися у видачі ще нижче через поведінкові фактори й показники відмов. 

Що стосується структури, ми сформували наступні правила:

  • Розподіляйте ключі по всьому тексту рівномірно, з інтервалами не менше двох-трьох речень.
  • Уникайте великих абзаців. Максимум — це приблизно 400 символів. Оптимально для читабельності — 200-300.
  • Структуруйте текст. Навіть на маленьку статтю в півтори-дві тисячі символів можна й потрібно робити кілька підзаголовків (Н2, Н3 і т.д.).
  • Не забувайте про марковані списки. Вони утримують увагу читача й виділяються з тіла тексту, тому найкраще допомагають донести інформацію.

Працюємо над змістом тексту

Звичайно, навіть самий безглуздий список слів можна красиво оформити, надати йому чіткого вигляду, але головне завдання сучасного SEO-тексту полягає в збільшенні конверсії. Отже, в написанні дотримуйтеся найпростішої, але перевіреної і робочої структури рекламного тексту:

  1. Описуємо проблему клієнта — Ваш сайт стрімко втрачає позиції?
  2. Даємо рішення — досвідчені SEO-фахівці та талановиті копірайтери «Фенікс Індастрі» вирішать проблему. Гарантований результат вище очікуваного.
  3. Даємо статистику, інфографіку, фотографії «до і після», щоб не бути голослівними.
  4. Розписуємо переваги за ціною або логіку формування вартості (продаж ціни).
  5. Прикручуємо форму зворотного зв'язку та інші інтерактивні елементи, які допоможуть «закрити угоду»

Це лише базис. Докладні рекомендації Ви знайдете в будь-якому підручнику з копірайтингу або продажу. Потрібно тільки правильно застосувати отримані знання, в чому допоможе аналіз успішних сайтів конкурентів.

Ми отримали вашу заявку
Давайте обговорювати
Поля з * є обов'язковими для заповнення
Замовити проект
Поля з * є обов'язковими для заповнення