Яндекс позбавить топ від сайтів з переоптімізірованние текстами - вчимося уникати санкцій

Дата публікації
11.04.2017
Рубрика
Переглядів
18720

«Щоб замовити створення сайту в Дніпрі, Ви повинні звернутися до кращої студії створення сайтів. Фахівці допоможуть створити сайт недорого й організувати просування сайту в топ» — приблизно такий текст Яндекс тепер буде нещадно знижувати у видачі.

Тому рекомендуємо прочесати сторінки Ваших ресурсів на предмет безглуздих і нещадних копірайтерських текстів з купою прямих входжень ключових слів, інакше новий алгоритм з промовистою назвою «Баден-Баден» зробить це за Вас.

В цілому позбутися низькоякісного контенту необхідно. Але чим його замінити, щоб не потрапити під фільтр і зберегти позиції? Давайте розберемося в основних вимогах до тексту.

Логіка правильної оптимізації тексту

Найпростіший спосіб не прогадати з кількістю входжень за ключами — проаналізувати сайти конкурентів. Не варто робити більше входжень, ніж колеги з топ-10. Необхідно прагнути до того, щоб текст виглядав органічно, а входження не впадали в очі як вирвані з контексту фрази.

Також проаналізуйте текст на входження за LSI-ключами (семантика легко збирається за допомогою безкоштовних сервісів). Їх можна застосовувати в будь-якому відмінку й відмінюванні, але знову ж таки без фанатизму. Інакше Ви отримаєте текст «для роботів» і ризикуєте скотитися у видачі ще нижче через поведінкові фактори й показники відмов. 

Що стосується структури, ми сформували наступні правила:

  • Розподіляйте ключі по всьому тексту рівномірно, з інтервалами не менше двох-трьох речень.
  • Уникайте великих абзаців. Максимум — це приблизно 400 символів. Оптимально для читабельності — 200-300.
  • Структуруйте текст. Навіть на маленьку статтю в півтори-дві тисячі символів можна й потрібно робити кілька підзаголовків (Н2, Н3 і т.д.).
  • Не забувайте про марковані списки. Вони утримують увагу читача й виділяються з тіла тексту, тому найкраще допомагають донести інформацію.

Працюємо над змістом тексту

Звичайно, навіть самий безглуздий список слів можна красиво оформити, надати йому чіткого вигляду, але головне завдання сучасного SEO-тексту полягає в збільшенні конверсії. Отже, в написанні дотримуйтеся найпростішої, але перевіреної і робочої структури рекламного тексту:

  1. Описуємо проблему клієнта — Ваш сайт стрімко втрачає позиції?
  2. Даємо рішення — досвідчені SEO-фахівці та талановиті копірайтери «Фенікс Індастрі» вирішать проблему. Гарантований результат вище очікуваного.
  3. Даємо статистику, інфографіку, фотографії «до і після», щоб не бути голослівними.
  4. Розписуємо переваги за ціною або логіку формування вартості (продаж ціни).
  5. Прикручуємо форму зворотного зв'язку та інші інтерактивні елементи, які допоможуть «закрити угоду»

Це лише базис. Докладні рекомендації Ви знайдете в будь-якому підручнику з копірайтингу або продажу. Потрібно тільки правильно застосувати отримані знання, в чому допоможе аналіз успішних сайтів конкурентів.

Популярное

Чому просування сайту не можна зупиняти?
Чому пауза може стати проблемою на всьому шляху розкрутки сайту? Що робити, щоб уникнути неприємностей, пов'язаних...
ТОП-5 трендів SEO оптимізації сайтів у 2021 році
Алгоритми ранжирування пошукових систем щороку поліпшуються. В роботі алгоритму пошуку Google в 2021 році відбудуться...
Унікальна торгова пропозиція (УТП) в маркетингу
Сучасний ринок наповнений великою кількістю пропозицій конкуруючих фірм. Для споживача це добре, тому що він може вибрати...
Ми отримали вашу заявку
Давайте обговорювати
Поля з * є обов'язковими для заповнення
Відправляючи заявку ви погоджуєтеся з політикою обробки персональних даних.
або
Ви також можете написати нам у месенджери:
Замовити проект
Поля з * є обов'язковими для заповнення
або
Ви також можете написати нам у месенджери:
Перезвоните мне
Поля з * є обов'язковими для заповнення
або
Ви також можете написати нам у месенджери: