Як підвищити лояльність покупців онлайн

Дата публікації
20.08.2012
Переглядів
16330

Для інтернет-магазину є такий важливий показник, як лояльність користувача, або User Experience (UX). Цей термін позначає враження користувача від відвіданого магазину. Чим він вищий, тим більша ймовірність, що відвідувач зробить покупку й буде заходити на Ваш сайт знову й знову. Мало привернути відвідувача на сайт за допомогою різних видів просування сайту, необхідно також переконати його зробити покупку або дію саме на Вашому сайті.

Природно, кожен власник онлайн-бізнесу хоче, щоб враження від його ресурсу було найвищим, для цього на етапі створення інтернет-магазину необхідно врахувати багато моментів:

  1. Зручність користування, або Usabillity

Як ми вже згадували раніше в статті про читання текстів, текст на сайті повинен бути легко прочитуватися. Бажано використовувати на сайті розмір шрифту не нижче 12 px, оптимально — 14-16 px.

Дрібніший текст можна використовувати для будь-яких приміток та іншої другорядної інформації. Для описів і характеристик товарів, переваг компанії, корисних статей, інформації про оплату та доставку текст повинен бути таким, що легко читається.

  1. Потрібно виділяти головне

Для кожної сторінки інтернет-магазину необхідно розділяти інформацію на головну й другорядну, щоб на головній можна було зробити акцент, виділити її, привернути увагу відвідувача.

Жоден відвідувач, який шукає той чи інший товар в інтернеті, не зверне увагу на величезний текст на сторінці, на яку він потрапив з пошукової системи, в 90 випадках зі 100 він навіть не стане його читати.

Ви повинні пам'ятати, що рішення піти зі сторінки або залишитися відвідувач приймає за кілька секунд. В першу чергу потенційний клієнт подивиться на заголовки й картинки, потім — на кнопки та додаткові посилання, і тільки в останню чергу прочитає текст, якщо він буде грамотно оформлений.

  1. Наявність працюючого пошуку на сайті

Пошук на сайті повинен бути не «для краси», а для якісної та швидкої роботи. Великим плюсом буде наявність спливаючих підказок у пошуку.

  1. Наявність повної інформації про товар

Для того, щоб зробити покупку в інтернет-магазині, користувач повинен отримати відповіді на всі свої питання.

Основні питання, які повинні бути висвітлені на сайті:

  • назва товару;
  • зображення товару;
  • ціна товару;
  • термін, вартість і способи доставки;
  • способи оплати товару;
  • гарантійні зобов'язання.

Відповіді на всі ці питання відвідувач повинен з легкістю знайти в момент прийняття рішення про покупку товару.

Додатковими перевагами Вашого магазину будуть відповіді на додаткові питання, які дозволять не тільки зробити у Вас покупку, але й запам'ятати Вас і стати Вашим постійним відвідувачем і клієнтом.

До додаткових питань можна віднести:

  • відгуки інших покупців про товар;
  • відеоогляд товару;
  • популярність даного товару;
  • які аксесуари або комплектуючі є до товару;
  • наявність різних кольорів;
  • чи є які-небудь знижки на товар.

Чим більше відповідей на додаткові питання у Вас в інтернет-магазині знайде покупець, тим більша ймовірність, що він стане Вашим постійним клієнтом і буде рекомендувати Вас друзям і знайомим.

  1. Звернення на ім'я до клієнтів

Ведіть базу зареєстрованих користувачів і Ваших покупців, при повторному зверненні у Ваш магазин звертайтеся до клієнта по імені. Будь-якій людині буде приємно, що її знають і про неї пам'ятають. А якщо Ви зробите клієнту ще який-небудь подарунок або знижку, йому буде вдвічі приємніше.

Не потрібно робити величезних форм для реєстрації на сайті або для оформлення замовлення. З досвіду можемо сказати, що це відлякує потенційних покупців і є поширеною причиною переривання покупки. Для оформлення замовлення досить імені та номера телефону, за яким Ваші менеджери можуть передзвонити і в телефонному режимі дізнатися вже всю необхідну інформацію.

Дуже зручний спосіб входу на сайт — через логін у соціальних мережах, у такому випадку також не потрібно заповнювати ніяких додаткових форм.

  1. Нагадування клієнту про інтернет-магазин

Необхідно періодично надсилати листи Вашим зареєстрованим користувачам про новинки або свіжі акції та знижки у Вашому інтернет-магазині. Головне, щоб такі розсилки не розглядалися Вашими клієнтами як спам.

Не забувайте, що клієнт повинен підтвердити свою згоду на подібні розсилки від Вас і мати можливість відмовитися від них згодом. Свобода вибору для клієнта — це дуже важливо. Ваша ж задача — організувати цікаві розсилки для покупця, щоб йому цікаво було стежити за Вашими новинами.

Виконання всіх вимог, описаних вище, підвищить лояльність відвідувачів до Вашого інтернет-магазину й забезпечить повторні відвідування та покупки на Вашому сайті.

Популярное

Чому просування сайту не можна зупиняти?
Чому пауза може стати проблемою на всьому шляху розкрутки сайту? Що робити, щоб уникнути неприємностей, пов'язаних...
10.05.2022
Читать
ТОП-5 трендів SEO оптимізації сайтів у 2021 році
Алгоритми ранжирування пошукових систем щороку поліпшуються. В роботі алгоритму пошуку Google в 2021 році відбудуться...
12.05.2021
Читать
Унікальна торгова пропозиція (УТП) в маркетингу
Сучасний ринок наповнений великою кількістю пропозицій конкуруючих фірм. Для споживача це добре, тому що він може вибрати...
30.04.2021
Читать
Stop War in Ukraine!

Звертаємось до власників бізнесу, керівників, директорів, маркетологів та менеджерів.

В цей час дуже важливо підтримати економіку нашої країни, а зробити це можливо, якщо бізнеси будуть працювати. Ми не зупиняли роботу, та вже гарно розуміємо, що в цей час потрібні нові ідеї та рішення.

Разом до перемоги?

Ми отримали вашу заявку
Давайте обговорювати
Поля з * є обов'язковими для заповнення
Відправляючи заявку ви погоджуєтеся з політикою обробки персональних даних.
або
Ви також можете написати нам у месенджери:
Замовити проект
Поля з * є обов'язковими для заповнення
або
Ви також можете написати нам у месенджери:
Перезвоните мне
Поля з * є обов'язковими для заповнення
або
Ви також можете написати нам у месенджери: