Як підвищити лояльність покупців онлайн

Як підвищити лояльність покупців онлайн

Категорія
Cтатті
Дата публікації
20.08.2012
Переглядів
87

Для інтернет-магазину є такий важливий показник, як лояльність користувача, або User Experience (UX). Цей термін позначає враження користувача від відвіданого магазину. Чим він вищий, тим більша ймовірність, що відвідувач зробить покупку й буде заходити на Ваш сайт знову й знову. Мало привернути відвідувача на сайт за допомогою різних видів просування сайту, необхідно також переконати його зробити покупку або дію саме на Вашому сайті.

Природно, кожен власник онлайн-бізнесу хоче, щоб враження від його ресурсу було найвищим, для цього на етапі створення інтернет-магазину необхідно врахувати багато моментів:

  1. Зручність користування, або Usabillity

Як ми вже згадували раніше в статті про читання текстів, текст на сайті повинен бути легко прочитуватися. Бажано використовувати на сайті розмір шрифту не нижче 12 px, оптимально — 14-16 px.

Дрібніший текст можна використовувати для будь-яких приміток та іншої другорядної інформації. Для описів і характеристик товарів, переваг компанії, корисних статей, інформації про оплату та доставку текст повинен бути таким, що легко читається.

  1. Потрібно виділяти головне

Для кожної сторінки інтернет-магазину необхідно розділяти інформацію на головну й другорядну, щоб на головній можна було зробити акцент, виділити її, привернути увагу відвідувача.

Жоден відвідувач, який шукає той чи інший товар в інтернеті, не зверне увагу на величезний текст на сторінці, на яку він потрапив з пошукової системи, в 90 випадках зі 100 він навіть не стане його читати.

Ви повинні пам'ятати, що рішення піти зі сторінки або залишитися відвідувач приймає за кілька секунд. В першу чергу потенційний клієнт подивиться на заголовки й картинки, потім — на кнопки та додаткові посилання, і тільки в останню чергу прочитає текст, якщо він буде грамотно оформлений.

  1. Наявність працюючого пошуку на сайті

Пошук на сайті повинен бути не «для краси», а для якісної та швидкої роботи. Великим плюсом буде наявність спливаючих підказок у пошуку.

  1. Наявність повної інформації про товар

Для того, щоб зробити покупку в інтернет-магазині, користувач повинен отримати відповіді на всі свої питання.

Основні питання, які повинні бути висвітлені на сайті:

  • назва товару;
  • зображення товару;
  • ціна товару;
  • термін, вартість і способи доставки;
  • способи оплати товару;
  • гарантійні зобов'язання.

Відповіді на всі ці питання відвідувач повинен з легкістю знайти в момент прийняття рішення про покупку товару.

Додатковими перевагами Вашого магазину будуть відповіді на додаткові питання, які дозволять не тільки зробити у Вас покупку, але й запам'ятати Вас і стати Вашим постійним відвідувачем і клієнтом.

До додаткових питань можна віднести:

  • відгуки інших покупців про товар;
  • відеоогляд товару;
  • популярність даного товару;
  • які аксесуари або комплектуючі є до товару;
  • наявність різних кольорів;
  • чи є які-небудь знижки на товар.

Чим більше відповідей на додаткові питання у Вас в інтернет-магазині знайде покупець, тим більша ймовірність, що він стане Вашим постійним клієнтом і буде рекомендувати Вас друзям і знайомим.

  1. Звернення на ім'я до клієнтів

Ведіть базу зареєстрованих користувачів і Ваших покупців, при повторному зверненні у Ваш магазин звертайтеся до клієнта по імені. Будь-якій людині буде приємно, що її знають і про неї пам'ятають. А якщо Ви зробите клієнту ще який-небудь подарунок або знижку, йому буде вдвічі приємніше.

Не потрібно робити величезних форм для реєстрації на сайті або для оформлення замовлення. З досвіду можемо сказати, що це відлякує потенційних покупців і є поширеною причиною переривання покупки. Для оформлення замовлення досить імені та номера телефону, за яким Ваші менеджери можуть передзвонити і в телефонному режимі дізнатися вже всю необхідну інформацію.

Дуже зручний спосіб входу на сайт — через логін у соціальних мережах, у такому випадку також не потрібно заповнювати ніяких додаткових форм.

  1. Нагадування клієнту про інтернет-магазин

Необхідно періодично надсилати листи Вашим зареєстрованим користувачам про новинки або свіжі акції та знижки у Вашому інтернет-магазині. Головне, щоб такі розсилки не розглядалися Вашими клієнтами як спам.

Не забувайте, що клієнт повинен підтвердити свою згоду на подібні розсилки від Вас і мати можливість відмовитися від них згодом. Свобода вибору для клієнта — це дуже важливо. Ваша ж задача — організувати цікаві розсилки для покупця, щоб йому цікаво було стежити за Вашими новинами.

Виконання всіх вимог, описаних вище, підвищить лояльність відвідувачів до Вашого інтернет-магазину й забезпечить повторні відвідування та покупки на Вашому сайті.

Ми отримали вашу заявку
Давайте обговорювати
Поля з * є обов'язковими для заповнення
Замовити проект
Поля з * є обов'язковими для заповнення